R.E.D. Systemen B.V.            Achterbroek 61             2825NE              Berkenwoude             Tel. 0182-367833             info@redsystemen.nl

   Home            Producten            Organisatie            Demo            Voordelen            Support

 

MS Office documenten snel archiveren en opvragen  

 

Omdat bedrijven dagelijks overspoeld worden met e-mails is het belangrijk dat het archiveren en het kunnen terugvinden van e-mails zo efficiënt mogelijk verloopt. Dankzij een handig knopje in Outlook slaat u elk e-mailbericht snel op. U kunt instellen of e-mails verplaatst moeten worden naar OpenDIS of gekopieerd. Ook kunt u e–mails na opslaan tevens in een aparte map van Outlook bewaren.  OpenDIS MS Office zal direct na het klikken op een archiveringsknopje in Outlook automatisch het dossiernummer proberen te achterhalen waar deze e-mail toe behoort. Dit kan op 2 manieren. Allereerst zal OpenDIS MS Office kijken of er een nummer in het onderwerp van het e-mailbericht staat. Zo niet dan kijkt OpenDIS of er al eerder een e-mail van deze afzender is opgeslagen en zo ja bij welk relatie (versie 4.5). OpenDIS zal deze relatie als suggestie aanbieden. Het fraaie is dat als u een e-mail wilt verzenden, OpenDIS MS Office het nummer in de onderwerpregel plaatst zodat niet alleen deze verzonden e-mail eenvoudig kan worden opgeslagen maar ook alle e-mails die worden teruggestuurd (reply) naar uw kantoor. Met onze handige Google-achtige zoekmodule kunt u e-mails snel terugvinden door te zoeken op woorden die in het e-mailbericht staan.

Integratie met MS Office

 

Met een paar muisklikken Word-bestanden en e-mails opvragen en archiveren

 

 

 

 

 

Middels een handige knop in Word, Outlook en Excel slaat u deze snel op

 

 

Al deze documenten zijn eenvoudig door de medewerkers op te vragen

OpenDIS archiveert talrijke bestandsformaten waaronder Word, Outlook en Excel